منوی مرکز بهداشت
شرح وظایف پرسنل کارگزینی

 

شرح وظایف رئیس امور اداری:

 

 رئیس امور اداری :ستار طاهری

 

  • مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به کارشناسان کارگزینی شامل : مکاتبات اداری ، صدور احکام ،
  • امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه پرسنل ،گواهی کارکلیه پرسنل و ....
    مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تایمکس ، حضور و غیاب ، مرخصی ، ماموریت پرسنل ستادی و محیطی
    مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ارزشیابی سالیانه تمامی پرسنل شبکه بهداشت و درمان
    مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور رفاهی پرسنل
    مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور قراردادهای شبکه
    مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور خدمات و سرویس ها و آژانس شبکه بهداشت و درمان

 

مسئول کارگزینی

 

مسئول کارگزینی : ستار طاهری

 

1-صدور احكام پرسنلي اعم از ارتقاء گروه-تغيير عنوان -مأموريت ومرخصي-

2-تهيه خلاصه پرونده وصورت برداري از اوراق برابر مقررات

3- رسيدگي به پيشنهادها وتقاضاهاي پرسنل بخش برابر مقررات

4- صدور احكام بازنشستگي وتعيين حقوق بازنشستگي وياوظيفه

5- انجام امورمربوط به تعاون بيمه ورفاه كارمندان

6-اجراي خط مشي تعيين شده واتخاذ تدابير لازم بمنظور حسن انجام هدفهاي موردنظر

7-پيگيري وتحويل بن سبد كالااز استان ونظارت برتوزيع در بين واحدهاي تحت پوشش

8- شركت در جلسات مختلف آموزشي وتصميم گيري

9-پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع واقدام در مورد تأمين اين احتياجات

            10- مطالعه قوانين ومقررات استخدامي واظهار نظر در مورد نحوه اجرا

11-پيگيري وپس خوراند طرح تكريم ارباب رجوع وتمديد ظوابط مستخدمين پيماني

12-رسيدگي به دوره هاي آموزشي پرسنل بخش وتنظيم فرمها وارسال به استان

 

شرح وظایف کارشناس امور اداری :

 

کارشناس امور اداری:محمد حسن زاده

انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها ، آموزش ،

طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارسال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

 

تهیه شرح وظایف پستهای سازمانی با همکاری واحد های ذیربط .

 

انجام فعالیتهای لازم در زمینه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان با همکاری واحد کارگزینی .

 

تشریک مساعی با کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تنظیم آئین نامه‌ها ،‌

بخش نامه‌ها و دستور العملهای مورد لزوم .

 

ایجاد خط مشی با توجه به خط مشی کلی تعیین شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و

هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تابعه با برنامه ها و هدفهای مورد نظر.

 

تأیید احکام .

 

پیگیری در خصوص تغییر عنوانها و طرح در جلسه و تنظیم صورتجلسه مربوطه .

 

انجام مراحل طرحها و تحقیقات افرادی که مشول طرح ارزیابی مشاغل تخصصی و تحقیقی می‌‌‌‌شوند ،

شرکت در جلسه کمیته علمی و تنظیم صورتجلسه .

 

تعیین سختی کار و مکاتبات مربوطه با وزارتخانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

 

ابلاغ بخشنامه‌‌ ها به واحدهای تابعه و اعلام نظر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

 

آموزش به واحد‌ های تابعه بر حسب ضرورت .

 

 -تهیه گزارشات لازم و شرکت در جلسات مربوطه .

- انجام سایر امور حسب مورد .

 

 

كارگزين

کارگزین: امین اله یزدان پناه،حبیب اله معتمدی،جواد همایی

 

كارگزين زير نظر مسئول امور اداري و پرسنلي انجام وظيفه مي­نمايد  

 شرح مسئوليت و اختيارات :

كنترل ورود و خروج از طريق برگه هاي مربوطه و دستگاه كارت ساعت

تطبيق مرخصي هاي استحقاقي ، استعلاجي ، بدون حقوق و ساعتي

بايگاني مدارك پرسنلي

تنظيم قراردادهاي پرسنلي

صدور احكام پرسنلي

صدوركاردكس مرخصي ساليانه

تنظيم كاركرد ماهيانه پرسنل جهت پرداخت حقوق ماهيانه

انجام امور اداري مربوط به بيمه كاركنان ( تامين اجتماعي + تكميلي

هماهنگي و انجام امور رفاهي

پيگيري ابلاغهاي داخلي و صدور تسويه حساب پرسنلي

تنظيم آمار ماهيانه

 

بایگانی:

 

بایگان: فضیل کرمی

 

 

.

شرح وظایف:
 
- حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده
 - پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
- تحویل پرونده های مخدومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق
- صورت برداری- طبقه بندی- کد گذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستور العمل های مربوط و احتیاجات سازمان متبوع
- تشکیل پرونده جدید جهت پرسنل جدید الورود
- پیگیری امور مربوط به بایگانی مرخصی های، استعلاجی ها و گواهی آموزشی کارکنان و همچنین همکاری در امر تهیه وضعیت مرخصی سالیانه پرسنلی
- اعلام وصول پرونده های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال می گردد
-  بایگانی ارزشیابی سالیانه کارکنان در پرونده های مربوط
-  تهیه گزارشات مورد لزوم جهت ارائه به مقام مافوق
-  برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدهای تابعه دانشگاه ارسال می گردد و پیگیری وصول پرونده
- پاسخگویی به مکالمات تلفنی و مراجعین به صورت حضوری در مورد رفع مشکلات اداری کارکنان
-  اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
-  تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق
-  شرکت در جلسات و کارگاههای آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارتهای فردی
- ثبت فعالیتهای روزانه در دفتر گزارش، تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیتها جهت ارائه به مقام مافوق
- تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
- همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
- همکاری در امر حضور و غیاب کارکنان در دوره های آموزشی مصوب با مسئول مربوطه
- پیگیری و صدور احکام ماموریت اداری کارکنان
- صدور ابلاغ تعیین محل خدمت و اعلام تاریخ شروع بکار به مراجع ذیربط
-  انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

 

                                              خروج

 

 

سخن مدیر
اطلاعیه ها «آرشیو اخبار»
بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بخش لوداب
به مناسبت هفته پویش ملی مبارزه با سرطان؛
نشست سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد با بخشدار کبگیان برگزار شد+ عکس
کارگاه تربیت مربی آموزش پیشگیری، کنترل و درمان هپاتیت برگزار شد+ عکس/ هرساله 6 تا 10 میلیون نفر به مبتلایان هپاتیت در جهان افزوده می شود
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات مرکز چه میزان است؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

آدرس: یاسوج - میدان امام حسین (ع) دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تلفن: 6078 - 3334 - 074
تمامی حقوق این سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان بویراحمد است . @2107
طراحی و توسعه در اداره ی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج